سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق با من میرقصد

صفحه خانگی پارسی یار درباره

ایده و نحوه تاسیس ویکتوریا سکرت 1400

ویکتوریا سکرت Victoria’s Secret برند مشهور و کمپانی بزرگ آمریکایی میباشد که در زمینه تولید انواع محصولات از قبیل لباسهای زیر و شب ، عطر و ادکلن ، بادی اسپلش و بادی میست ، اکسسوری و لوازم آرایشی فعالیت میگند .

عطر ویکتوریا سکرت نام بزرگترین تولید کننده لباس زیر زنانه را به دنبال خود میکشد 

این برند در سال 1977 توسط روی ریموند پایه ریزی و بنا شد ولی این ایده از کجا به ذهن ریموند رسید ؟

داستان این ایده از جایی شکل گرفت که ریموند قصد خرید لباس زیر برای همسر خود را داشت و با توجه به نوع شخصیتش و نحوه فروش این نوع البسه در زمان خود از این نوع خرید بسیار خجالت میکشید و تبدیل به یکی از مشکلاتش شده بود جرقه افتتاح فروشگاه لباس زیر زنانه را به صورت تخصصی در مکانی مشخص و به نحوی که به شما احساس خجالت دست ندهد به ذهنش زد.

 

آقای ریموند برای عملی کردن ایده خود نیاز به سرمایه مالی داشت و با توجه به هزینه بالا افتتاح همچین فروشگاهی تصمیم به اخذ وام بانکی به مبلغ 40،000 دلار و دریافت پول قرضی از خانواده خود به مبلغ 40.000 دلار نمود و در تاریخ  12ژوئن 1977 اولین فروشگاه ویکتوریا سکرت را در مرکز خرید استنفورد در پالو آلتو ، کالیفرنیا افتتاح نمود .

 

آقای ریموند نام فروشگاه خود را با توجه به اولین طراحی های لباس خود از ملکه ویکتوریا الهام گرفت و کلمه راز را با توجه به مخفی بودن لباس های زیر برداشت نمود در نتیجه این اقدام نام Victoria’s Secret شکل گرفت .

ایده جذاب آقای ریموند در همان سال ابتدایی منجر به درآمدی 500 هزار دلاری گردید و با توجه به فروش خوب و استقبال بی نظیر مردم ویکتوریا سکرت اقدام به تهیه اولین کاتالوگ پستی نمود و به سرعت 3 شعبه دیگر در سانفرانسیسکو آمریکا افتتاح کرد 

با گسترش و بیشتر دیده شدن ویکتوریا سکرت در سال 1982 لسلی برندرز ( کار آفرین و میلیارد آمریکایی )  به فکر خرید این کمپانی نو پا افتاد و توانست با مبلغ بسیار عالی 1 میلیون دلار کل کمپانی ویکتوریا سکرت را خریداری نماید ( بهتر است بگوییم کمپانی را  از چنگ ریموند در آورد ) در واقع ریموند پس از آشنایی با وکسنر اعلام کرد  “وقتی من با او ملاقات کردم ، گویی با شیطان ملاقات کردم .

لسلی پس از خریدن این کمپانی تمرکز خود را بر روی تولید البسه زیر گذاشت و توانست به موفقیت های زیادی دست پیدا کند

در سال 2000 در تلاشی برای تغییر تصویر خود، تمرکز خود را بیشتر بر روی مشتریان خود و طراحی لباس ‌های مد روز معطوف کرد و در سال 2019، ویکتوریا سکرت توانست عنوان بزرگترین خرده‌فروشی لباس زیر زنانه در ایالات متحده را کسب نماید .

 

تولد فرشتگان دنیای مد ویکتوریا سکرت

ویکتوریا سکرت فعالیتش را در اوایل دهه 1990 میلادی، با استخدام مدل‌های مشهور همچون استفانی سیمور، کارین مولدر و یاسمین غوری آغاز نمود .

این مدل‌های تجاری کمک کردند تا این برند  به زودی و به اندازه کافی در آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی برجسته شود .

از 1990 تا 2016 ، نمایش های مد ویکتوریا سکرت همراه فرشتگان معروف خود بخش بزرگی از فعالیت اورا تشکیل داد و یکی از دلایل اصلی موفقیت این برند همین سوپر مدل ها بودند 

ویکتوریا سکرت در سال 2002 اقدام به معرفی برند مخصوص نوجوانان خود با نام تجاری پینک pink نمود همچنین اقدام به راه اندازی لاین محصولات بهداشتی خود نمود که اولین محصولات تولیدی این برند تحت عنوان body راهی بازار ها شدند .

در سال 2008 ویکتوریا سکرت اقدام به فروش در فرودگاه های بین مللی نمود و آرام آرام نمایندگی های فروش را در شهر های بزرگ خارج از آمریکا راه اندازی نمود و توانست کانادا و اروپا را زیر پوشش خود قرار دهد .

ویکتوریا سکرت امرو بیش از 1070 شعبه در سراسر جهان دارد و در سال 2019 توانست خود را به عنوان بزرگترین تولید کننده لباس زیر زنانه به جهانیان معرفی کند .

 

عوامل اصلی موفقیت برند ویکتوریا سکرت 

علاوه بر فرشتگان ویکتوریا سکرت عوامل دیگری نیز در موفقیت این برند داشته است :

 فشن شوها و تأثیری که مدل‌های این برند بر آوازه‌ی آن در سرتاسر دنیا داشتند.

 انتخاب جایگاه مناسب برای نمایش محصولات خود در فروشگاه‌های آنلاین و خرده‌فروشی‌ها

استفاده از ایده های نو و مدرن در طراحی البسه و سایر محصولات

افتتاح وبسایت رسمی فروش آنلاین خود در سال 1998

ورود به صنعت تولید عطر و لوازم آرایشی و زیبایی

ویکتوریا سکرتی ها در سال 1992 خط تولید عطر و ادکلن خود را افتتاح گردند

عطر های زیادی تاکنون توسط ویکتوریا سکرت ساخته شده و می توان بیشتر آن ها را موفق دانست. اما در این بین بادی اسپلش های بدن و لوسیون های بدن های ویکتوریا سکرت توانستند موفقیت های چشمگیر و فروش فوق العاده ای بدست آورند .

 

درباره ی برند ویکتوریا سکرت :

 Victoria"s Secret برند مشهور و کمپانی بزرگ آمریکایی میباشد که در زمینه تولید انواع محصولات از قبیل لباسهای زیر و شب ، عطر و ادکلن ، بادی اسپلش و بادی میست ، اکسسوری و لوازم آرایشی فعالیت میگند همچنین این برند عنوان بزرگترین خرده فروش لباس زیر زنانه را دارد .

این شرکت آمریکایی در زمینه های دیگری مانند تولید انواع لباس شنا و حتی طراحی و تولید کفش نیز فعال است  اما در حال حاضر بیشتر تمرکز این کمپانی بر طراحی و تولید انواع لباس زیر زنانه و تولید محصولات مرتبط با زیبایی، بهداشت و انواع عطر و ادکلن اسپری بادی اسپلش و بادی میست  و محصولات کادویی و از این دست کالاها می باشد.

 

 

 

در سال 1995 ویکتوریا سکرت ساخت وبسایت مخصوص فروش آنلاین خود را نیز شروع کرد. این پروژه که در سال 1998 بهره برداری شد موفقیت را برای این شرکت در پی داشت. جالب است بدانید که تنها پس از 20 دقیقه از گذشت شروع کار وبسایت فروش، اولین سفارش توسط یک مشتری در ایالت کلورادو ثبت شد.